Företagsavtal med Specsavers

Specsavers som företagspartner

Vårt företagsavtal gör ert jobb lättare. Vi har erfarenheten, ett stort butiksnät, förmånliga priser och smidig webportalslösning - allt för att göra ert jobb lättare och er personal nöjdare. 

Det finns många skäl för ert företag att välja Specsavers:

  • Lönsamt - våra låga priser blir ännu lägre för dig som företagskund. 
  • Tillgängligt - över 100 butiker i hela landet, från Kiruna i norr till Ystad i syd. 
  • Smidigt - vår företagslösning passar både såväl lokala entreprenörer som storföretag med många dotterbolag och tusentals anställda. 
  • Hög klinisk kvalitet - legitimerade optiker i alla butiker, utrustade med den senaste tekniken. I vår unika synundersökning KomplettSyn ingår alltid ögonbottenfotografering och tryckmätning.
  • Snyggt och modernt sortiment - medan vissa kedjor enbart inkluderar ett begränsat urval av bågar för arbetsglasögon, erbjuder vi hundratals bågar i modern och trendig design.
  • Smidig weblösning - genom vår webportal kan ni skicka rekvisitioner med e-post till era medarbetare, som bara behöver ta med sin telefon in i butiken och visa meddelandet. 
  • Central fakturering utan avgift – era anställda kan gå till valfri Specsaversbutik, och fakturan hamnar alltid på rätt ställe.
  • Flexibelt - vi erbjuder möjlighet till arbetsplatsbesök av legitimerad optiker med påbyggnadsutbildning inom synergonomi. 

 

Kontakta oss

Vill du att vi kontaktar dig, så vi kan berätta mer? Fyll i nedan formulär så återkommer vi så snart vi kan.

Du är också välkommen att kontakta oss direkt, på business@specsavers.se