Vilken är er ersättningspolicy vid felaktiga linser?
Om dina linser mot all förmodan är felaktiga eller inte motsvarar beställningen ger vi full återbetalning. Kontakta oss via kundservice@support.specsavers.se
Se vår Återbetalningspolicy för närmare information.
Hur annullerar jag en beställning?
Beställningen går in i vårt ordersystem omedelbart efter att betalningen bekräftats. Därför är det inte möjligt att annullera beställningen via webbsidan. Om du vill annullera beställningen kontaktar du vår kundtjänst via kundservice@support.specsavers.se och anger ditt beställningsnummer. För närmare information, se våra köpvillkor.
Vad händer om varorna är skadade?
Om varorna kommer fram i skadat skick kontaktar du oss via mail kundservice@support.specsavers.se och beskriver problemet. Vi ger dig ett returnummer och berättar vart du ska skicka varorna. Vi står för returportot. När vi får den skadade varan krediterar vi dig helt och fullt för de returnerade produkterna. Se vår Återbetalningspolicy för närmare information.
Hur returnerar jag varor?
Om du vill returnera varor kontaktar du först vår kundservice på kundservice@support.specsavers.se och berättar om problemet. De berättar sedan vad du ska göra. Vi står för returportot. Se våra Allmänna köpvillkor för närmare information.