Tidigare kunder

Behöver jag registrera mig?

Nej, du måste inte registrera dig för att handla på webbplatsen. Men med ett konto kan du lägga dina beställningar snabbare, spåra dem online samt få nyheter om kampanjer.

Om jag registrerar mig nu, kan jag göra ändringar senare?

Ja. Du kan uppdatera dina uppgifter när som helst genom att klicka på Logga in, Hantera mitt konto och sedan ändra informationen.

Hur gör jag en ombeställning?

När du har loggat in på webbplatsen klickar du på knappen för Express Reorder högst upp i högra hörnet. Din Express Reorder, leveransadress och betalningsinformation från förra beställningen visas nu online.

Måste jag lägga in informationen igen vid nya beställningar?

Nej. Bara receptinformationen (om den ändrats) och din betalningsinformation. (Av säkerhetsskäl sparar vi inte ditt kortnummer i vårt system när transaktionen är avslutad.) Om dina personuppgifter och din leveransadress inte har ändrats behöver de inte läggas in igen.

Kan jag ändra min kontoinformation när som helst?

Ja. Om din hem-, faktura- eller leveransadress har ändrats eller om du har nytt telefonnummer, så går du in på ditt konto och väljer "Mina uppgifter" och uppdaterar de fält som är nödvändiga.

Hur håller jag koll på mina beställningar?

Logga in på ditt konto och välj "Mina beställningar", så hittar du uppdaterad information, inkl. status för lagda beställningar.